، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

بنیتا دختر بی همتا

جشن تعیین جنسیت نی نی دوم

1400/9/9 11:19
نویسنده : مامان و بابا
201 بازدید
اشتراک گذاری

بنیتا قشنگم همیشه دلت میخواست جشن تعیین جنسیت بگیریم یک روز من و بابا رفتیم و بادکنک تعیین جنسیت و بادکنک صورتی و آبی و کیک خریدیم و اومدیم خونه اتی و تو سوپرایز شدی دایی هم بود و تو بادکنک رو ترکوندی و خوشحال شدی از اینکه یک دختر خوشگل مثل خودت میادمیشه خواهرت با اینکه میدونستی ولی خیلی خوشحال بودی عزیز دل مامان .

انقدر عاقلی که توی این دوران بارداری خیلی هوای مامان رو داری و خیلی کمک حال من هستی امروز وارد ماه هفتم شدم . بابا یک اسم انتخاب کرده به اسم آندیا البته من از اینستاگرام پیدا کردم و شما ها دوست داشتید فعلا که آندیا صداش میکنیم.

تو هم براش کلی شعر گفتی و هررو که من از سرکار میام کلی نازش میکنی و داری روزشماری میکنی برای اومدنش. دکتر به ما گفت 2 فروردین حالا ببینیم قسمت چی هست و کی این کوچولو میاد بغلمون امیدوارم بقیه این روزها هم بگذره به سلامتی

پسندها (2)

نظرات (0)