، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

بنیتا دختر بی همتا

سوراخ کردن گوش

1396/5/10 8:50
نویسنده : مامان و بابا
349 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از سوراخ کردن گوش در مطب

بنیتا عزیرم روز 9 مرداد 96 بود که بعد از اینکه از مهد اومدی گفتی مامان همه تو مهد گوششون و سوراخ کردن منم میخوام ما هم تصمیم گرفتیم چون خودت خواستی بریم . من و شما و بابایی رفتیم دکتر منم به هوای شما گفتم گوشمو سوراخ میکنم چون سوراخ گوش من بسته شده بود. اول من نشستم و گوشمو سوراخ کردم با اینکه خیلی درد داشت ولی به روی خودم نیاوردم که شما دردت نیاد حالا نوبت شما بود نشستی تو بغل من و حسابی پشیمون شده بودی با بدبختی دکتر تونست گوشتو سوراخ کنه کلی گریه کردی و آقای دکتر بهت استکیر جایزه داد از مطب اومدیم بیرون رفیتم بستنی خوردیم و تخم مرغ شانسی جایزه خریدی و کم کم آروم شدی ولی شب همش تو خواب کابوس میدیدی و دستت و میزاشتی رو گوشت میگفتی نه نزارید سوراخ کنه . خلاصه تموم شد یکی از کارهای دخترونه تو عشق مامان .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)