، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

بنیتا دختر بی همتا

ترک پستونک

1394/8/18 7:49
نویسنده : مامان و بابا
357 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز مامان من همیشه نگران این بودم که چجوری پستونک و ازت بگیرم این موضوع برای من تبدیل به یک کابووس شده بود همیشه نگران بودم چون از 1 ماهگی پستونک خوردی و عادت کردی و هیچوقت بدون پستونک نمیخوابیدی منم همیشه نگران میکردی. خلاصه درست یک هفته قبل از تولد دو سالگیت یک روز پنجشنبه من دلمو زدم به دریا سر پستونک و قیچی کردم شما که اومدی بخوری با تعجب نگاه کردی و من بهت گفتم هاپو اومد گاز زد خراب شد . ولیپستونک جلوی چشمت بود و شما دیگه نمیتونستی بخوریش منم کلی گریه ام گرفته بود دخلاصه شما که عادت داشتی ظهر هم بخوابی اون روز تا 11 شب بیدار بودی و لجبازی می کردی ولی من مقاومت کردم و بهت ندادم. جمعه هم به همین طریق گذشت و شما کلا کم خواب شدی . من نگران این بودم که توی ماشین چه عکس العملی نشون میدی که خوشبختانه مثل همیشه دختر خوب مامان بودی روز شنبه که رفتی پیش مامان اتی و باباوحید حسابی بهانه گیری می کردی و لجبازی خلاصه یکمی مامان اتی و باباوحید و اذیت کردی ولی همه همکاری کردن و خلاصه همه راحت شدیم ولی خواب شما کلا کم شده عسل مامان.

پسندها (1)

نظرات (0)